pejam celik, pejam celik..alamakkk!! ada 5 hari lagik je nak rasa tittle bujang..grrr, lepas ni kene tukar pangkat Puan Hanney ok!!..wakakak, macam lawak je..serious rasa mcm gabra semacam. Ini rupenye perasaan org nak kawin. Seblum ni ingat semua yang nak kawin tu happy, seronokk..iskk, memang happy, but still ada macam rasa nervous la..tp excitement tu ada la..cam x sabar!! Ni I dah kat JB..balik JB hari Jumaat ri tuh.The last dinner i had with my fiance hari Khamis, makan pizza hut kat Kajang , kalau x jangan harap la kitorang nak sampai sane. Took a few pic, tp camera ada kat Beebee lak.x sempat nak upload..
If I x dapat update mende alah ni dalam these few days paham2 je la..hehe, tp Insyaallah i will try to find myself sum time to update eh. Tp rasa after wednesday i will be very busy. This coming Wednesday my Wedding Planner will come to pasang the Pelamin kat rumah, and I myself akan dipakaikan inai. I mintak an Indian lady to come over and draw the henna. Dia ckp better pakai hari Rabu so that hari Jumaat mase nikah, the henna will be merah and cantik! Ok, so that means I boleh start rehat. Haruss la kann..takkan dah pakai inai kene buat kerja kan. Habis la inai ahkakk..hahah!!
To all who noe me, yang terkejot2 dapat tau i nak kawin and tambah2 terkejot pasal x dapat invitation card..sorry ye..There so many people to invite sampai dah pening. I hope everybody can understand the situation. Insyaallah, i will post a few pic nnti. Doa kan my majlis berjalan lancar..aminn..
Ok, time for my beauty sleep..harusss jaga mata so that i won't look like a panda on my big day..so long guys, have a pleasant dream. Good Nite!
If I x dapat update mende alah ni dalam these few days paham2 je la..hehe, tp Insyaallah i will try to find myself sum time to update eh. Tp rasa after wednesday i will be very busy. This coming Wednesday my Wedding Planner will come to pasang the Pelamin kat rumah, and I myself akan dipakaikan inai. I mintak an Indian lady to come over and draw the henna. Dia ckp better pakai hari Rabu so that hari Jumaat mase nikah, the henna will be merah and cantik! Ok, so that means I boleh start rehat. Haruss la kann..takkan dah pakai inai kene buat kerja kan. Habis la inai ahkakk..hahah!!
To all who noe me, yang terkejot2 dapat tau i nak kawin and tambah2 terkejot pasal x dapat invitation card..sorry ye..There so many people to invite sampai dah pening. I hope everybody can understand the situation. Insyaallah, i will post a few pic nnti. Doa kan my majlis berjalan lancar..aminn..
Ok, time for my beauty sleep..harusss jaga mata so that i won't look like a panda on my big day..so long guys, have a pleasant dream. Good Nite!




1 comments:
Tahniah :)
Post a Comment